lördag 10 oktober 2009

Ny, spännande produktserie!

Idag har butik citronodlingen haft ett möte med en lokal producent, vilket resulterade i att vi inom kort kommer att få in en hel serie av spännande produkter, allt från paté på kronärtskockor och mandel till kryddblandningar för siclianska pastarätter!

Du missar väl inte att vi bjuder på frakten hela oktober månad?

Om man vill vara med och tävla om honung på apelsinblom och Don Ninos olivolja har man fortfarande 1 vecka på sig att delta!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Peston såg verkligen spännande ut! Kronärtskockor är alltid rätt. Undrar varför jag blev så hungrig plötsligt...

Ninni sa...

Men Helena hur gör man om man vill beställa??? Jag blir så sugen både på pesto och blodapelsinmarmelad...
Ha en skön söndag!
Kram Ninni

Ninni sa...

Jag hittade butiken till slut :)Jag ska bara tänka över vad jag behöver...

Citronodlingen sa...

Så bra att du hittade Ninni, jag hade glömt att ställa in så att jag får mail när det kommer kommentarer, så jag såg din kommentar först nu :o)